miércoles, 16 de octubre de 2013

Fases docents per la incorporació de les tic a les activitats d'ensenyament-aprenentatge.

Fases docents per la incorporació de les tic a l'aula

Les fases que tenen els docents per incorporar les tic en les activitat d'ensenyament-aprenentatge són:

1a Fase d'accés: És la fase on el docent aprèn l'ús bàsic de la tecnologia.

2a Fase d'adopció: El docent utilitza l'ordinador per a fer el mateix que feia anteriorment quant no disposava d'aquest.

3a Fase de adaptació: S'integra la nova tecnologia amb les pràctiques tradicionals però augmenta la productivitat, és a dir, el ritme i la quantitat de treball és més elevat.

4a Fase de apropiació: En aquesta fase s'experimenten noves maneres didàctiques de treballar les quals no serien possibles sense les noves tecnologies.

5a Fase de Innovació: És quant un docent utilitza la tecnologia d'una manera que ningú ho ha fet abans.Dit d'una altra manera, innova a través d'èines tecnològiques per a crear coses noves.

No hay comentarios:

Publicar un comentario